Tuesday, 18 June 2013

Sudah bermula dengan B.W



Assalamualaikum ..

Buat kali pertama, aku begitu serius dengan sesuatu dan memikirkannya sehingga pening kepala dan tak cukup tidur. Bukannya apa, inginkan menjadi yang terbaik dan membawa sesuatu yang bermakna buat masyarakat.
 
Sekarang, proses ke arah itu sedang dilaksanakan. Latihan. Teknik. Rhythm. Tune. Semuanya nie, dilaksanakan. Kelmarin, aku sempat jumpa dengan adek angkat aku. Kami berbincang la tentang itu. Alhamdulillah. Adek angkat aku senang nak terima pandangan dan beri pendapat. Oleh itu, tugas adek angkat aku kena fokus dengan rhythm. Aku pula ? tune la dan belajar benda yang mencabar. Mudah-mudahan dapat la ya. Amin (^_^)  Haha. Yang lain ? emm. Belum ada masa nak jumpa yang lain.

 
Gitar adek angkat aku. Nak main tapi tak pandai.

 

Aku sangat berharap B.W dapat dilaksanakan dengan jayanya.
#3 tahun lagi ~ Jepun
#Cemerlang Insya Allah (^_^)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.